marți, 4 mai 2010

wc

ati observat ca in toate restaurantele scolile institutiile si etc toaletele baietilor sunt pose inaintea celor a fetelor. ok initial ma gandeam ca e sistem arabesc unde barbati au pioritate , dar nu merge noi nefiind mulsumani, dupa m-am gandit ca mai toti ingineri si constructorii sunt barbati, dar nici asta nu sta in picioare. dar de unde mi-a venit ideea cu ordinea toaletelor. ieri eram intr-un restaurant si m-am dus la buda si eu fac la pisuar, cand statea acolo linistit ma trezesc ca trece o tipa care se ducea la toaleta. eu stand cu ea in mana. eu nu sunt pudic dar ma gandesc la ele. si atunci mi-am adus aminte ca la toate toaletele la care mergeam a noastra(barbati) e inainte si noi cum avem pisioare pe perete de fapt suntem la piata. cand trece cate o tipa incepe asta imi place asta nu-mi place si tot asa. dar daca trece o tipa pudica sau un copil v-ati gandit? asa ca eu popun ca toti care mai proiectati cate ceva cu wc separat pt femei si barbati si pune-ti pisoare la barbati macar puneti al doilea barbati, sau puneti niste pravane in asa fel incat sa nu fim vazuti. macar ganditi-va la fetite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu