vineri, 11 iunie 2010

alt ego

seara cand ma bag in pat am mereu o mare problema. în fata mea o șifonierul cu 2 oglinzi enorme. când ma uit în ele și ma vad pe mine mi se face greata. stau seara pana sa ma i-a somnul cam o ora sau doua și fac un rezumat al meu al vieti mele al OM-ului din mine. ma uit ce am făcut bine in ziua respectiva ce am greșit pe cine am rănit sau ce rău am mai făcut. din pacte îmi aduc aminte si de chestiile mai vechi care au lăsat semne. exact precum cuiul bătut în lemn și scos. încerc sa aflu dacă am ajuns unde am dorit dacă tot am călcat peste atâtea principii și peste atâtea suflete multe nevinovate. daca fericirea mea individuala macar e ok. culmea e ca nu. observ ca deja ma uit la filme siropoase cum le ziceam eu pe vremuri unde ma bucur si plang pentru eroi acelor filme tot in dorinta de a ajunge si eu in acel moment al fericiri. intra-devar exista momente superbe in viata mea dar mult prea putine. recunosc merele merit pentru momentele mele vesele i se datoreaza fiicei mele. e o scumpete de om. dar oare merita sa calc totul in picioare sau poate nefericerea mea tocmai de acolo vine ca pedeapsa a relelor facute pana acum. majoritatea nu mi-au gresit cu nimic dar eu am ranit. de cele mai multe ori fara intentie dar au fost si destul cand din egoism am ranit suflete. pentru ranile facute nu am cum sa ma revansez de acord tot ce incerc sa fac e sa ma indrept dar parca si atunci tot mai dau gres sau din momente de egoism. de acord sunt egoist cate odata lucru care ma deranjeaza pe mine dar pe altcineva. oare natura mea e de vina sau eu ca si gandire. de acord incerc sa ajut oameni fara sa cer nimic inapoi dar parca ranesc mult mai multi oameni. cum pot desparti partea buna si partea rea din mine. eu de alt ego-ul meu. simt ca suntem doi in acelasi corp.

7 comentarii:

  1. Egou-lui tau ii place sa te categoriseasca in castigator sau in invins......depinde de situatie.Insa nu-i nici un inperativ mai cat''ego''ric....decat iubirea.

    RăspundețiȘtergere
  2. in viata exista doar alb si negru , de bine si rau. toti zic ca exista si gri sau alte culori dar de fapt alea sunt compromisurile vieti sau amagiri ca am facut si ceva bine dupa ce am facut mult rau zicem ca e gri. iar iubirea e alba daca o respecti pe ea si persoana iubita, altfel e neagra

    RăspundețiȘtergere
  3. anonimule, ma chinui sa inteleg ce ai vrut sa spui mai exact....iubirea e iubire si o simti pur si simplu, nu e "ego" si nici nu ai nevoie de un alt ego ca sa o simti... ea vine pur si simplu si atunci cand vine poate sa schimbe cu succes "alt ego".imi amintesc de ceea ce am auzit la o lectie de dirigentie in liceu, cand dira ne-a spus ca niciodata nu o sa vezi rautate in ochii unui indragostit.asta vroiai sa spui de fapt?
    in ceea ce te priveste pe tine sirgogoy, cred ca esti prea dur cu tine.fiecare avem parti bune si rele in noi, din pacate nu cred ca exista sau a existat un om pe lumea asta, care sa nu raneasca sau sa nu fie ranit.cred ca ar trebui sa ne facem probleme cu adevarat atunci cand ranim suflete intentionat, premeditat.si mai cred ca sufletele ranite care sunt aproape de sufletul tau iarta si uita foarte repede ca au fost ranite vreodata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Deşi repet ideea anonimului al doilea, şi eu cred că te judeci prea aspru. Paşii către iertarea divină (recunoaşterea greşelii, căinţa şi nerepetarea ei) i-ai parcurs deja, de ce te mai chinui singur? Ştii doar că perfecţiunea umană nu există, nici cei pe care zici că i-ai rănit nu-s nişte inocenţi, fiecare trebuie să trăim viaţa aşa cum e, cu bine şi rău, acesta e farmecul ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina asa este cum spui tu, nu-s inocenti cei pe care ai ranim,dar nu trebuie sa-i punem pe toti in acceasi oala .
    Am avut placerea de a-l cunoaste e un om minunat,e foarte generos si bun insa are o problema,o face cu cine nu merita sincer nu stiu de ce o face,are multi oameni in jurul lui care nu il merita ca si prieten.El stie cum stau lucrurile,ceea ce nu pot intelege de ce cu cei care intratevar ii vor binele,ai raneste razbunadu-se probabil pe cei rai.Sincer nu inteleg aceasta parte din el ,poate vreodata va avea curajul sa mi-o spuna

    RăspundețiȘtergere
  6. A trebuit sa simt pe pielea mea ceea ce inseamna acest "alt ego" sincer cred ca e o problema de ce oare sunt oameni care iubesc sincer fara a cere decat dragoste in schimb sunt facuti sa sufere si sentimentele le sunt calcate in picioare,iar cei care aduc suferinta,sunt rai si materialisti sunt rasplatiti?

    RăspundețiȘtergere