marți, 24 august 2010

snobismul crizei

sunt tare curios sa aflu cine e in criza in romania. de ce zic asta? pai sa o luam cu o chestie mai mult decat vizibila. stiti pe cineva care nu a fost la mare vara asta? eu nu. si nu ma refer la grupu de prieteni cu bani ci la cei fara. la cei pe salari mici la cei fara servici. nu stiu pe nimeni fara sa fi vizitat minunata si fff scumpa noatra Mare Neagra. Am fost si eu si la cat e de scumpa trebuie sa ai bani nu gluma, noroc ca am fost doar 2 week end-uri ca mai mult sincer nu mi-as fi permis financiar. dar hai sa vedem poblema putin altfel. eu mai trebuie sa merg si inspre brasov, nu la plimbare, si drumul e vesnic blocat de masini vinerea la dus si duminica la intors. imi sun prieteni care vin de la mare si la ei e blocat drumu. fratilor cate masini sunt pe drum duminica seara. unde naibi e criza cand toti sunt plecati la mare si la munte cu masinile? nu aveti bani de mancare , intretinere sau cheltuieli curente dar mergeti la mare si la munte sa va vada lumea? schimbati naibi destinatia macar mergeti la bulgari la turci e mult mai ieftin si mai calitativ. stiu problema majora acolo e ca nu va stie lumea, nu mai sunteti smecheri de romania sunteti niste nimeni oricati bani ati avea. Vorba unui prieten care are agentie de turism si imi explica de ce in Poiana Brasov sunt preturile asa mari de sarbatori de exemplu. "sunt roamani care au dat un tun peste noapte se trezesc cu bani, nu stiu o limba straina, si daca ar pleca in afara ar fi niste nimeni, p cand aici sunt smecheri" si atunci peferea sa dea preturi exagerate desi calitatea este mult inferioara. asa ca gasiti-mi si mie criza va rog.

2 comentarii:

  1. Eu nu am fost la mare anul ăsta. Am urcat pe munte, în Parâng şi nu m-am întâlnit cu turişti români (care, se pare, nu coboară din jeep), ci cu maghiari şi cehi! Ei, să trăim bine, criza merge înainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mami , tu esti altceva. tu mereu ai fost cu muntele si nu cu marea. dar te contrazic putin am intalnit si romani pe munte dar nu posesori de jeep. desi stiu o pereche si cu jeep care urca pe munte in fiecare week end. iar replica cu sa traim bine deja e fumata si atrage mai mult injuraturi.

    RăspundețiȘtergere