marți, 7 decembrie 2010

indemnizatie copil

nenea boc(scris intentionat fara majuscula sa fie ca el mic la statura si la creier ) am si eu o intrebare la tine: cum vrei sa primesc bani fix de la stat pt cresterea copilului cand tu imi opresti proportional cu salariu? ok pentru ala care are salariu 5 milioane de acord dar pentru restul de femei si barbati tu opresti procentual din salariu. adica daca am peste 2000 deja sunt paguba. si uite cum tu fara sa gandesti incurajezi munca la negru. pai de ce ti-as da bani la buget proportional cu venitul meu cand tu nu imi dai inapoi la fel. ne faci pe toti sa lucram oficial pe salariu minin ca sa nu platim si ce e in plus mai bine la saltea ca in banca nu e sigur si oricum dobanda e mai mica decat comisioanele banci. si cum ai gandit tu sa stea un printe acasa doar un an? si ce fac cu copilul il las cu cheia de gat la un an? o sa zici sa-l duc la cresa. dar cred ca ai uitat ca ati desfiintat cresele si mai nou sunt administratii financiare si alte rahaturi guvernamentale. deci ce popui sa fac cu el? a sa nu mai fac copil? pai si cu natalitatea in scadere pe care vrei sa o rezolvi cum ramane? si ca ce chestie imi impui tu sa nu fac copii? voi cand da-ti cate o lege o ganditi? nu aveti bani la guvern pai nu mai chetuiti pe vile masini si autostrazi imaginare care oricum nu vor fi gata niciodata. si apropo ce poate face un copil cu 42 de lei de la guvern? cand ai luat ultima data bani pe un scutec pe o haina pe mancare? cu 42 de lei maxim mananca 2 zile la regim de paine dar de imbracat numai imbracam copii? sau vrei sa avem copii bolnavi ca si asa avem spitale moderne si bani prea multi la sanatate?

Un comentariu: