vineri, 15 octombrie 2010

relatia

mereu am stat si m-am gandit ce e important intr-o relatie de iubire. mereu am crezut ca e vorba de respect si comunicare. dar am constat ca nu sunt suficiente fara pasiune si compatibilitate nu merge. dar ne invartit in cerc cumva. la care din cele patru am putea renunta? sa le gasimim pe toate 4 cred ca ramanem singuri. toti la inceput ne luam dupa instinctul sentimental si zicem doar psiune si compatibilitate, dar ce facem fara cele 2. fara respect e clar ceva se va rupe repede iar fara comunicare se va creea un gol ce omoara pasiunea. sa renunti la comaptibilitate nu merge ca e frumos de cateva ori dupa incepe chinu sexual. sa zici fara pasiune pe principiu foamea vine mancand, dar nici asta nu e o solutie ca fara pasiune suntem niste roboti si decat sa o fac fara placere fara pasiune mai bine una scurta de mana e mai sanatoasa. atunci cum sa facem sa creem ceva de durata? bine multi sunt de pincipiu inselatului deci fara pasiune sau fara compatibilitate, dar nu cred ca e o solutie viabila a insela, (ca ma duc pe ascuns sa nu afle ca o respect) dar unde e respectul cand te duci la alta/u. atunci stau si ma intreb de ce stam impreuna daca ceva lipseste? ca imi ofera singuranta ca am unde sa trag seara, am pe cineva de vorba, am o farfurie calda de manacare are cine sa fie parinte???? hai sa fim seriosi ca nu sunt niste solutii viabile. sunt mai mult scuze comoditate obisnuinta. cine a spun ca nu e important cum mori ci cum traiesti. asa ca de ce sa nu fim fericiti? se poate renunta la ceva sau traim nefericiti?


Un comentariu:

  1. respect, comunicare, compatibilitate si pasiune!!!
    eu cred ca respectul tine de educatia pe care o avem, comunicarea nu o sa o ai niciodata intr-o relatie daca nu exista respect si compatibilitate.Daca este respect si comunicare verbala si nonverbala e clar ca e compatibiltate si atunci e obligatoriu sa fie si pasiune.Dar din pacate pasiunea o omoram cateodata :((. Si in momentul in care omoram pasiunea cred ca omoram si din comunicare. Fara pasiune si comunicare ni se pare ca nu mai e compatibilitatea care a fost candva, devenim irascibili si probabil ca incercam sa gasim in alta parte pasiunea, comunicarea si compatibilitatea si ajungem sa inselam si atunci se duce la naiba si respectul... Cred ca nu putem renunta la nici una din cele 4.

    RăspundețiȘtergere